Thursday, December 3, 2009

i'm the one of songwriter ! ahaa ! :))

Gadisku - Adaptasi OST MyGirl

Ku rasakan kerna cinta
Dalam hati hingga kini
Ternyata aku gila kepadamu
Harum nafasku
Hingga pelukmu
Takkan mungkin ku lupakan
Pesonamu membunuhku
Takkan berpaling darimu
Hanya kau selalu dihati
Tiada dua didunia
Kau gadisku
Percaya pada diriku
Hanya aku pencinta setia
Dan kau tercipta untukku
Selamanya
Kau gadisku

Bidadari syurga

Ku dikejar bayang-bayangmu
Hatiku luluh mengingatkanmu
Walau ku harap cintaku yang dulu
Kau bidadari syurga hidupku
Maafkan aku kerna menagih cintamu
Namun ku ikhlas menyanyangimu
Berikan aku tanda wujudnya cintamu
Kerna kau bidadari syurga hidupku
Tertanam sudah jiwaku yang dulu
Menagih kasih pada rindu
Diriku yakin kau masih cintaku
Kerna bidadari syurga hidupku

p/s : mahu lagu ini dinyanyikan ?
contact sama saya ya !
:D:D:D:D:D

No comments:

Post a Comment